FAQ

Wenskaartje versturen?

 

 

 

- Kan ik kaartjes enkel versturen naar iemand of ook zelf aankopen?

Natuurlijk kan je ook kaartjes kopen voor jezelf om later zelf op te sturen. Je vult dan gewoon je eigen adres in bij de persoonlijke gegevens.

 

- Kan ik een persoonlijke boodschap toevoegen voor de ontvanger van mijn kaartje?

Jazeker, je kan je persoonlijke boodschap voor de ontvanger van je kaartje invullen  bij "opmerking over de bestelling" tijdens het invullen van de adresgegevens.

 

- Wat zijn de verzendingskosten?

 Geen, je hoeft niets te betalen voor de verzending van je kaartjes.

 

- Hoe plaats ik mijn persoonlijke boodschap?

Je kan je persoonlijke boodschap plaatsen na het afrekenen bij het invullen van je gegevens in het vakje "Opmerking over de bestelling"

- Wat is de bezorgtijd van mijn kaartje?

Indien je kaartje voor 13u besteld is zal je kaartje de volgende werkdag geleverd worden!

 

 

- Kan ik gebruik maken tijdens het afrekenen van de knop voor abonnementhouders zonder mijn code in te vullen bij het vak "Kortingsbon"?

Als je geen abonnementhouder bent kun je de bestelling niet afronden met deze knop. We zullen de gegevens controleren en indien je geen abonnementhouder bent zal je bestelling geannuleerd worden! 

 

- Welke adresgegevens moet ik invullen als ik een kaartje wil versturen naar iemand?

Als je een kaartje wilt versturen klik je op het vakje "ander afleveradres" dan kan je daar de adresgegevens van de ontvanger invullen.

Zorg ervoor dat je altijd je eigen e-mailadres invult want hierop komt je bestellingsbevestigingsmail in terecht.

 

- Kan mijn kaartje vertraging hebben?

Hier zouden we heel graag  "Nee, nooit!" op willen antwoorden. Indien u van ons geen bericht krijgt buiten de normale communicatie, kunt u er namelijk van uitgaan dat bij ons alles is verlopen zoals aangegeven. De bestelling is dan op tijd meegegeven aan de transporteur. Echter, hoe hard wij ons best ook doen om alle bestellingen op tijd te verzenden, kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat er bij onze verzendpartner (Bpost) een vertraging in het proces optreedt. Hier hebben wij helaas geen invloed op. Meestal duurt de vertraging echter niet langer dan 24 uur. We vragen hiervoor dan ook uw begrip. Duurt de vertraging langer? Mogelijk is er dan een fout gemaakt bij de transporteur. Breng ons hier dan zo snel mogelijk van op de hoogte, en doe dat uiterlijk binnen 5 werkdagen, zodat wij eventuele fouten nog kunnen herstellen.

 

- In welke landen kan ik bestellen en kan ik versturen?

Momenteel kan je naar verschillende Europese landen kaartjes versturen. 

- België

- Nederland

- Duitsland

- Frankrijk

- Spanje

- Italie

 

 

 

 

 

Abonnementen?

 

- Hoe gebruik ik mijn abonnement?

 Als je  abonnement hebt aangekocht dan ontvang je van ons een persoonlijke code. Die persoonlijke code vul je in tijdens het afrekenen bij het vakje "kortingsbon". Na het invullen van je gegevens kan je eenvoudig de bestelling  bevestigen doormiddel van de knop voor abonnementen.

 

- Hoe blijf ik op de hoogte van het aantal kaartjes ik nog over heb op mijn abonnement?

 Je word na het versturen van elk kaartje op de hoogte gebracht van de resterende kaartjes die nog op je abonnement staan, zo kom je nooit voor verassingen te staan, alhoewel we natuurlijk heel hard houden van verassingen!

 

 

 

 

 

 

Wij helpen je verder!

 

- Kan ik artikelen retourneren?

Je kan helaas geen artikelen retourneren. Waarom?... Dat leggen we heel graag uit. Wanneer je kaartje verzonden is naar de ontvanger kan dit kaartje niet meer tegengehouden worden of teruggestuurd worden, omdat hier gewoon geen proces voor bestaat. Je kaartje bevat alsook een persoonlijke boodschap waardoor dit een gepersonaliseerd product is, en gepersonaliseerde artikelen kunnen helaas niet geretourneerd worden. Mocht je toch willen wisselen van kaartje of je wilt je aankoop herroepen, dan kan dat tot  de moment waarop je de verzendbevestiging van je kaartje ontvangt via email. Mocht je kaartje niet aankomen bij de ontvanger kan je  steeds contact met ons opnemen, dan bekijken wij graag wat we voor jou kunnen doen!

 

 


Contact

Klantendienst:

Tel.053832675

(Elke weekdag geopend van 10u tot 12u en van 14u tot 17u, Zon- en feestdagen gesloten)

 

 

Betalingopties